Coșul comenzilor

Schimb și retur

Conform Legii privind protecția drepturilor consumatorilor, Produsele de bună calitate pot fi supuse schimbului sau returnării dacă bunurile nu s-au încadrat după formă, dimensiuni, stil, culoare sau din alte motive care nu permit utilizarea bunurilor în scopul prevăzut.

Astfel, aveți dreptul de a solicita schimbul sau de a returna produsul în termen de 14 zile de la efectuarea unei achiziții.

Condiții de schimb sau de returnare a calității bune a produsurilor:

1. Cumpărătorul nu este o persoană juridică.
2. Produsul nu a fost folosit, aspectul original este păstrat.
3. Produsul are un ambalaj complet nedeteriorat.
4. Setul complet de mărfuri a fost păstrat: accesorii, consumabile, documentație justificativă și software, iar produsul nu a fost activat.

Cum să schimbați sau să returnați un produs de bună calitate?
1. Contactați operatorul nostru telefonic: 062 142 452 sau 060 692 371 și informați despre dorința de a returna sau schimba produsul.
2. Aduceți marfa în depozitul nostru, la adresa: str. Alba Julia 113, Chișinău
3. Furnizați documentele referitoare la achiziționarea de bunuri (bon fiscal, document de garanție)
4. Completați un schimb sau o returnare a unui produs de bună calitate.

ATENȚIE!

* În cazul returnării produsurilor de bună calitate, cumpărătorul i se reține costul livrării în valoare de 100 lei.

* Termenul pentru a lua în considerare deciziile de schimb sau returnare a produsurilor de bună calitate durează până la 5 zile lucrătoare.

Lista produselor care nu se returnează si se schimbă:
1. Bijuterii (produse din metale prețioase cu pietre prețioase, confecționate din metale prețioase cu inserții din pietre semiprețioase și sintetice, pietre prețioase fațetate).
2. Țesături și tricotaje (lenjerie, lenjerie de pat, articole de îmbrăcăminte).
3. Obiecte de igienă personală (perii de dinți, piepteni, agrafe de păr, ondulatoare, pensete, brici, masina de frezat și alte produse similare de îngrijire personală).
4. Parfumuri și produse de înfrumusețare.
5. Produse textile (bumbac, in, lână, mătase și țesături sintetice, panglici, împletit etc.).
6. Produse din cablu (fire electrice si cabluri).
7. Materiale de construcție , de decorare și alte produse vândute pe metru (Venil, film, covoare, etc.).
8. Produse și materiale care intră în contact cu produsele alimentare, confecționate din materiale polimerice, inclusiv cele de unică folosință (tacâmuri și ustensile de bucătărie, materiale de ambalare, containere pentru depozitarea și transportul produselor alimentare (conserve, cutii, sticle, butoaie).
9. Produse chimice de uz casnic, pesticide și agrochimice.
10. Mobilă de uz casnic (seturi și seturi de mobilier).
11. Automobile și autovehicule, remorci și unități pentru acestea, mijloace mobile de mecanizare la scară mică a lucrărilor agricole, ambarcațiunilor de agrement și alte ambarcațiuni de uz casnic.
12. Produse casnice sofisticate din punct de vedere tehnic pentru care sunt stabilite perioade de garanție (electrocasnice și aparate, echipamente electronice, echipamente de calcul și de înmulțire casnică, echipamente foto și film, seturi telefonice (staționare și mobile) și echipamente de fax, instrumente muzicale electrice, gaze de uz casnic echipamente și dispozitive).
13. Produse pentru prevenirea și tratarea anumitor boli la domiciliu (obiecte sanitare și de igienă confecționate din metal, cauciuc, textile și alte materiale, instrumente medicale, dispozitive și echipamente, produse de igienă orală, lentile pentru ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, medicamente)
14. 
Jucării.

Returnarea produselor care nu sunt de bună calitate.

Ați găsit un defect?

1. Contactați operatorul nostru telefonic: ... și informați despre dorința de a returna sau schimba produsul.
2. Aduceți marfa în depozitul nostru, la adresa: str. Alba Julia 113, Chișinău
3. Furnizați documente referitoare la achiziționarea de bunuri (bon fiscal, documentul de garanție)
4. Completați o cerere de schimb sau de returnare a mărfurilor necorespunzătoare a calitatății.

IMPORTANT!

* Termenul de examinare a unei cereri pentru schimbul sau returnarea produselor de calitate inadecvată durează până la 14 zile lucrătoare.

* În această perioadă, se efectuează o verificare a calității mărfurilor și se ia o decizie cu privire la repararea, schimbul sau rambursarea mărfurilor.

Conform rezultatelor verificării a calității mărfurilor, vânzătorul vă va oferi un răspuns la cererea dvs.

Dacă nu sunteți de acord cu rezultatele controlului de calitate efectuat în conformitate cu punctele 3-6 din Decretul Guvernului Republicii Moldova Nr. 1465 din 12.08.2003 privind aprobarea Regulilor privind schimbul de produse nealimentare și perioade de garanție, aveți dreptul să trimiteți o cerere scrisă pentru o examinare independentă a mărfurilor.

Un examen independent se efectuează în detrimentul vânzătorului și durează până la 30 de zile lucrătoare.

Dacă examinarea determină prezența unor defecte apărute nu din vina vânzătorului sau a producătorului, trebuie să rambursați vânzătorul pentru costurile examinării, precum și pentru costurile asociate comportamentului său pentru depozitarea și transportul mărfurilor.